12/15/12

Zpověď Anette♥

Zdravím vás

Jako 2.článek na tomto blogu jsem si připravila menší rozhovor s Anette.
Anette patří k mým oblíbeným blogerkám. Nejvíce mě zaujal její smysl k módě.
Musím také podoknout, že píše internetový magazín. Který je mimochodem velmi dobrý.


Co tě přimělo jsi založit blog a vytvořit internetový magazín?
 An- Přiměla mě moje pracovitost a kreativita =) Odjakživa jsem chtěla mít vlastní časopis, ale začátky jsou vždy nejtěžší a člověk nějak začít musí. To samé to bylo s blogem =)


























Chceš se v budoucnu věnovat módě?
 An- Určitě. Módu beru součást mě, nezajímám se jen o tu vizuální stránku, ale také si ráda přečtu historii, návrháře jejich život a tak =)


Jsi vysloveně posedlá módou?
 An- Neřekla bych doslova. Ale když se mi daný kousek oblečení líbí, ráda si ho pořídím =)


Každý na něčem újíždí např. boty,kabelky, jak je to stebou?
  An- No, já jsem a tom podobně. Aktuálně mě popadla posedlost vysokých podpatků, kabelek a šatů =D




 






















Tvé oblíbené zahraniční blogerky?
  An-  Jednoznačně Kenza Zouiten!


 Oblíbené internetové obchody a normální? 
  An- Z normálních mám ráda H&M, Tally Weijl, Zaru, Topshop i Ann&Christine - jedině ale sekce elegantní =) Ze zahraničních mám ráda Dorothy Perkins, ASOS, Boohoo a tak =)


 
 Jak dlouho ti vytvořit aktuální číslo magazínu?
  An- Je to hodně individuální. Ale tak deset dní v měsíci.



Už máš nějaké vánoční dárky?
  An- Bude to znít divně, ale většinou jsem jich měla už od září =D



Na co se můžeme do budoucna těšit?
 An- Můžete se těšit na mou soukromě vydanou knihu Sladkou tajnou realitu. Knihu jsem zpočátku si chtěla vydat jenom pro sebe, ale když mi na maily chodily překvapující reakce, rozhodla jsem se, že zájemci si ji u mě mohou objednat =) Ale za spisovatelku se rozhodně nepovažuji. Píšu to pro radost =)



Zdroj obrázků: http://theannettevogue.blogspot.cz/
Za tento rozhovor jsem opravdu ráda. Ještě jednou moc děkuji Anette! =)

Příště se můžete těšit na rozhovor s Nikol s Blogu
- Theress 16.12.12












8 comments:

  1. Děkuji a přeju ti mnoho úspěchů s blogem =)

    ReplyDelete
  2. Hezký rozhovor
    U mě na blogu právě prbíhá ryhclá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit: http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/12/kdyz-jsme-s-bozskym-leteli-pred.html

    ReplyDelete
  3. slečna je moc hezká a vůbec ji neznám :-o

    ReplyDelete
  4. Hezky sepsáno :-) slečna vypadá sympaticky

    ReplyDelete
  5. Moc hezký rozhovor :) anett mám ráda

    ReplyDelete
  6. Vydařený rozhovor :)ale anett neznám
    TerezaKubalova

    ReplyDelete