1/1/13

New Year !



Silvestr začal tak špatně, ale skončil skvěle. Byli jsme všichni spolu příbuzný,známý.
Zatím co všichni ostatní byli už opitý(doslova ožralí) před půlnocí. Já jsem se držela.
Nepiju, nechutná mi to, není mi 18 =D (dobře no měla jsem čtvrtku frisca).
Snad jste měli pohodový silvestr!

-_-

* New Year's Eva started badly,but ended well.We were all together relatives, friends.
 They were all drunk before midnight.I was fine. I do not drink, do not like, am not 18. =D
(well, i had a quarter frisco) 
 I hope you has fine New Year's Eve!


!!ŠTASTNÝ A VESELÝ!!

                                          ohňostroj 1// frisca - není moje//hmm mňaminy//ohňostroj2

-TEREZA CHALOUPKOVÁ


10 comments:

  1. happy new year,all the best in 2013! would you like to follow eachother?

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Nojo,tak to máš podobné jako já,vždy skončím jen s Friscy,protože mi to prostě nechutná a je mi to nějak jedno :3
    Tak jsem ráda,že jsi Silvestr přežila a všichni úspěšně pokračujeme :)

    ReplyDelete
  3. Pekné fotky!
    Ja mala Silvestra super,spala som u kamošky takže sme sa dosť zabávali :D
    Prajem šťastný nový rok 2013 ! :)

    ReplyDelete
  4. have a great 2013!!
    Follow me on http://laviecestchic.blogspot.it
    xoxo Marika

    ReplyDelete
  5. Tak hlavně že skončil skvěle! Šťastný nový rok ;)

    ReplyDelete
  6. Až na hádky byl Silvestr fajn no :D

    ReplyDelete
  7. happy 2013 !!! nice blog! Maybe we follow each other?! Let me know ;) www.yuliekendra.com

    ReplyDelete